Yahosseini, K. S. (2020). Experimental study and modeling of three classes of collective problem-solving methods [Doktorarbeit, Freie Universität Berlin]. https://doi.org/10.17169/refubium-27367
Özince, D. D. (2022). Exercise, cognitive, multimodal training and white matter hyperintensities in the aging brain: No effects after six months of intervention [Masterarbeit, Freie Universität Berlin].
Schwarze, S. A. (2020). Differences in effective connectivity between children and adults during task switching [Masterarbeit, Freie Universität Berlin].
Kamp, F. (2018). Differences in pitch processing between amateur and aspiring professional musicians during an auditory oddball task [Bachelorarbeit, Freie Universität Berlin].
Tisdall, L., Frey, R., Horn, A., Ostwald, D., Horvath, L., Blankenburg, F., Hertwig, R., & Mata, R. (2018). Group and individual differences in the neural representation of described and experienced risk. PsyArXiv, 17 December 2018. https://doi.org/10.31234/osf.io/3sc9j
Forschungsstipendium für Nachwuchswissenschaftler*innen, deren Arbeit der Verbesserung des Lernens und der Entwicklung von Kindern und Jugendlichen weltweit gewidmet ist
Gefördertes Forschungsprojekt untersucht epigenetische Mechanismen, die sozioökonomische Ungleichheiten in der körperlichen und kognitiven Gesundheit im Lebensverlauf beeinflussen