Suchergebnisse
Alle Typen
Buchkapitel (2690)
2003
Buchkapitel
Powell, J. J. W. (2003). Behinderungsbegriffe und ihre Folgen in Schule und Beruf. In & (Eds.), Disability Studies in Deutschland - Behinderung neu denken! Dokumentation der Sommeruni 2003 (pp. 80–86). Bifos.
, &
Buchkapitel
Zeiher, H. (2003). Introduction. In & H. Zeiher (Eds.), Childhood in generational perspective (pp. 1–26). Bedford Way Papers.
, &
Buchkapitel
Mayer, K. U. (2003). The role of peer review in safeguarding quality in research: Introduction. In Science between evaluation and innovation: A conference on peer review (pp. 27–32). Max-Planck-Gesellschaft.
Buchkapitel
Mayer, K. U. (2003). Das Hochschulwesen. In K. S. Cortina, J. Baumert, A. Leschinsky, K. U. Mayer, & L. Trommer (Eds.), Das Bildungswesen in der Bundesrepublik Deutschland: Strukturen und Entwicklungen im Überblick (Rev. and ext. ed., pp. 581–624). Rowohlt.
Buchkapitel
Mayer, K. U. (2003). The sociology of the life course and lifespan psychology: Diverging or converging pathways? In U. M. Staudinger & U. Lindenberger (Eds.), Understanding human development: Dialogues with lifespan psychology (pp. 463–481). Kluwer.
Buchkapitel
Mayer, K. U. (2003). Friedrich Edding: 23.6.1909 - 14.9.2002. In (Ed.), Jahrbuch (pp. 105–106). Saur.
Buchkapitel
Mayer, K. U. (2003). Neue Flexibilitäten oder blockierte Gesellschaft? Sozialstruktur und Lebensverläufe in Deutschland 1960-2000. In (Ed.), Jahrbuch (pp. 74–100). Saur.
Buchkapitel
McElreath, R., , , , , , , , , , & (2003). Group report: The role of cognition and emotion in cooperation. In (Ed.), The genetic and cultural evolution of cooperation (pp. 125–152). MIT Press.
Buchkapitel
Müller, V., , , & (2003). Komplexität und Hirndynamik. In (Ed.), Neurobiologie der Psychotherapie (pp. 58–79). Schattauer.
Buchkapitel
McGinnity, F., & (2003). Working-time flexibility in Ireland. In (Ed.), Regulating working-time transitions in Europe (pp. 240–279). Elgar.
,