Journal Article
Kohrs, F. E.,
Auer, S.,
Bannach-Brown, A.,
Fiedler, S.,
Haven, T. L.,
Heise, V.,
Holman, C.,
Azevedo, F.,
Bernard, R.,
Bleier, A.,
Bössel, N.,
Cahill, B. P.,
Castro, L. J.,
Ehrenhofer, A.,
Eichel, K.,
Frank, M.,
Frick, C.,
Friese, M.,
Gärtner, A.,
Gierend, K.,
Grüning, D. J.,
Hahn, L.,
Hülsemann, M.,
Ihle, M.,
Illius, S.,
König, L.,
König, M.,
Kulke, L.,
Kutlin, A.,
Lammers, F.,
Mehler, D. M. A.,
Miehl, C.,
Müller-Alcazar, A.,
Neuendorf, C.,
Niemeyer, H.,
Pargent, F.,
Peikert, A.,
Pfeuffer, C. U.,
Reinecke, R.,
Röer, J. P.,
Rohmann, J. L.,
Sánchez-Tójar, A.,
Scherbaum, S.,
Sixtus, E.,
Spitzer, L.,
Straßburger, V. M.,
Weber, M.,
Whitmire, C. J.,
Zerna, J.,
Zorbek, D.,
Zumstein, P., &
Weissgerber, T. L. (2023). Eleven strategies for making reproducible research and open science training the norm at research institutions.
eLife,
12, Article e89736. https://doi.org/10.7554/eLife.89736